Post by litiseclamoun on Mar 8, 2022 0:50:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Love \u0026 Pies - Merge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Love \u0026 Pies - Merge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset ressource ▞▞▞
▞▞▞ Love \u0026 Pies - Merge 2022 version ▞▞▞
Det bedste aldrig-spil, jeg nogensinde har spillet. Jeg var nødt til at lave nogle stjerner. Dette spil tager alt for lang tid og for mange penge til at kunne gøre noget
Ville give det mere, men! Start spillet med indhold ombord, du bruger, indtil større avancerede niveauer, der tvinger til at smide genstande, du har brug for at gå videre eller; betal RL $ for ædelstene. energi skal være på 150, 100 er ubrugeligt, da elementet spawn er lavkvalitets elementer, gør også genopladningen irriterende, fordi det tager en hunds alder at lade på højere sammenfletningsgenstande, der kun spawner 5 ad gangen og fylder et bord fyldt kl. start med super høj lvl itmes. Held og lykke med at blive forbi dag 4.
Kebab World - Chef Kitchen Restaurant Cooking Game Spillehall with
Jeg er SÅ positivt overrasket over dette spil! Helt ærligt, så har jeg hadet alle andre fusionspuslespil, jeg nogensinde har spillet, men der er et sådant potentiale for sjov, at jeg stadig prøver dem, og dette søde, søde spil er min belønning. Kunstværket er yndigt, karaktererne underholdende og er ikke kun historien interessant, spilmekanikken smelter (haha) fejlfrit ind i den. Oven i alt det er det heller ikke rovdyr eller irriterende i sin indtægtsgenerering. Jeg går ikke igennem nagler eller 'tilbud' på hvert login eller niveau. EN
Det kører ikke glat nok på min telefon, men spillet er utrolig sjovt og har en interessant historie.
Sød historie og karakterer. Lidt fjollet, men det tager sig selv ikke så seriøst. Gameplay er sjovt, hvis du ikke har noget imod at vente, hvilket gør det godt til kort spilletid et par gange om dagen, som når du venter. Et problem: Tilføj venligst enten en bekræftelsesprompt eller en fortryd-knap, når du bruger ædelstene. Tilbuddet om at købe en ekstra genstand er nederst på skærmen, og jeg brugte ved et uheld til en halv begivenheds ædelsten på en enkelt genstand, mens jeg forsøgte at trykke på telefonens hjemknap. Ikke glad for det.
God historie. Men spawn-raterne er en joke, og du får aldrig flere varer i alt fra de højere producenter. Så er der specielle quests, der kommer med deres egen generator, og det giver dig bogstaveligt talt 4 genstande pr. opladning. Det er sådan en joke. Dårlig dårlig dårlig
Spild af tid! Jeg læste anmeldelserne og downloadede derefter appen for at prøve den selv. Jeg behøvede aldrig at foretage et køb, da min strøm løb tør, stoppede jeg bare med at spille, indtil min strøm blev fyldt op. Når det er sagt, er de ordrer, du skal udfylde, latterlige at skulle starte et spil, og ordreanmodningen er for en vare på niveau 8 eller højere. Efter lidt over en uge var mit bord fuld, var mit lager fyldt, og for at få en anden plads var jeg nødt til at købe 50 ædelstene. Nej tak!! Jeg vil fjerne appen og gå videre
Spillet er nemt og sjovt, men ville ønske, at der var flere måder at tjene ædelstene på. Fantastisk historie
Jeg kan bogstaveligt talt ikke åbne appen. Jeg har afinstalleret og geninstalleret flere gange, og jeg kan ikke åbne den. Jeg har masser af plads på min telefon og slettede endda andre ting, som jeg troede optog plads, og det virker STADIG ikke. ☹👎🏾
Ikke så glad for dette spil. Som når du klikker på nogle af tingene, får du kun få ting ud. Det har taget mig for evigt at få en stor kat, hjælp mig så jeg kan få flere ting
Jeg elsker dette spil og vil gerne vurdere det højere, men mit spil går ned konstant. Så bliver jeg træt af at bøvle med det. Hvis spillet bliver rettet, vil jeg bestemt vurdere det højere, men lige nu er 2 stjerner det bedste, jeg kan gøre.
Sjov spilenergi og bord er et problem
Meh... 🥱🥱🥱🥱 Keder sig allerede. Alt du gør er at flette varer for at levere UMULIGE anmodninger til kunder. Sjov på 1. ikke længere. 😕😒
indtil videre er spillet fantastisk, du ved, at det ikke har mange annoncer, vi prøver at elske, det går lidt langsomt, fordi du er nødt til at regenerere ting, men indtil videre er det godt, jeg vil fortælle dig, hvordan det er, når det bliver sværere
det er sjovt at spille
Kedelig, samme begivenhed igen og igen. Crummy bake off efter crummy bake off. Ingen historie under crummy bake offs. Jeg anbefaler ikke dette spil.
Love & Pies - Merge પઝલ scht
Jeg kan ikke nyde dette spil, fordi jeg fylder energi for længe. Ikke leger, men venter, så spilder tiden og keder sig.
Jeg nyder virkelig dette spil, men konceptet med energi/begrænsede tryk og lange timere, der skal nulstilles, er noget af en nederdel. Og nogle gange efter at have ventet time på en timer, får jeg kun 1 klik ud af den. Det er ret nedslående. Jeg elsker dette spil og er nået rigtig langt i historien, men nu er det næsten umuligt at komme ind i spillet. Den går ned 99% af tiden, når jeg starter den. Jeg hader, at jeg har lagt penge i et spil, som jeg ikke kan spille nu.
Love & Pies - Merge Başsındırma raa
spillet er rart, men hvorfor du vælger som flettespil, der er masser af pblm at spille som gratis og spillet bliver langsomt nu, rigtig godt koncept, men skal ændres meget
Jeg nyder det. Begivenhederne er svære at gennemføre, hvis du ikke er højere oppe i spillet. Det er et godt spil at bruge et par minutter flere gange om dagen, ikke et spil at spille i flere timer.
Virkelig langsom til at lave nogle af tingene, medmindre du vil bruge en masse penge.
Sjov historie i et langsomt fusionsspil. Energi ser ud til at gå meget for hurtigt og genopfyldes for langsomt til det, der skal til for at lave mange genstande i spillet. Ordrer kan tage uger at udfylde. Det tog omkring 3 uger at udfylde en ordre modtaget den første dag, jeg downloadede spillet! Der er ingen god måde at tjene ædelstene i spillet uden at bruge rigtige penge. Kassen med energi, du kan se en video for, brugte til at give dig 100 energi tilbage, men nu er det ikke garanteret, så du har flere ting, der trænger sig på bestyrelsen.
Godt spil, men et stort batteridræn.
Kan lide dette spil, men progression er virkelig svært uden at betale. Alt koster diamant, som du næsten ikke får uden at betale. Jeg kan kun spille omkring 5 minutter, før alle generatorer er tappet, og det koster diamanter at genopfylde. Nivellering af generatorer er også svært. Gør det til et spil med tredje muligheder og spiller det kun, hvis jeg har 5 minutter til at dræbe...trist...fordi det er et sødt spil.
Jeg kunne godt lide dette spil, indtil det begyndte at tvinge dig til at deltage i pvp til 20 dage lange begivenheder med de SAMME brætgenstande, som du har bygget for at lave guld for at komme videre i historien, og i stedet ændre det til starS 🌟 🙃 hvad med nej.
ラブ&パイ - マージパズル パズル thr
Det tager for lang tid at nå niveauer. Uddeler ikke nok terninger. Måske 1 terning på 20 tryk. Nogle varer genoplades efter kun 4 tryk.
Jeg elsker og hader dette spil. Det er virkelig sødt. Men helt ærligt, der er en god mængde ulemper. Der spildes for meget tid til ingen progression, og det er for pengehungrende til et "gratis" spil. Du skal for det meste bruge og bruge en masse for at komme videre på vejen. Download kun dette, hvis du er ligeglad med at gøre meget, hvis nogen, progression i uger, forbi 2. trin. Fordi det ikke er en mulighed at se annoncer for at få hjælp.
Det er ret godt indtil videre. Der ser ud til at være en anstændig mængde spilletid, før du skal købe ædelstene. Ventetiden på energi ser ikke ud til at være så slem, at du ønsker at stoppe med at spille eller få en pris for at komme videre. Indtil videre kan jeg lide det.
En rigtig GOD tilføjelse til merge game-genren. Sjov historie, fantastisk kunst, søde karakterer og designene til cafeen er dejlige. Gameplay er også sjovt, spawners har faktisk en hurtig afkøling, så hvis du har masser af energi, føler du ikke, at du spilder tid eller energi. Ingen annoncer, men heller ingen annoncer for ekstra energi. Ikke sikker på, hvor nemt det er at få ædelstene uden at købe, og du skal bruge ædelstene for at udvide dit lager, men brættet er ret stort og hurtigt at rydde! Alt i alt A
Var god, gik nogle gange ned under afspilning, men efter seneste opdatering går den ned hver gang jeg prøver at åbne den. Jeg går ind og forsøger at komme til fletteområdet, og det går i stykker, inden det er fuldt lastet.
Kan du venligst ordne spillet det bliver ved med at lukke ned jeg elsker spillet jeg ville ikke kunne spille det fryser og det lukker sig selv du ordner ikke spillet jeg sletter det nu jeg bliver ked af at spille det tak Tammy McDaniel, hvis du vil have folk til at spille dit spil, skal du rette det, jeg har lige installeret det
Love & Pies - Merge પઝલ oii
Energi løber hurtigt tør og ingen måde at genopfylde, som at se annoncer.
Jeg kan godt lide spillet, det er bare meget niveaudelt, fordi det er et sammensmeltningsspil, min finger er lagdelt efter tyve minutters spil. Det er et hårdt spil, men jeg er nysgerrig.
Bare latterligt langsom til at få energi, gør spillet fuldstændig uspilleligt uden at betale.
Spillet så godt ud i starten. Men jeg har kun spillet i et stykke tid, og bare at oprette en ordre tager det dage. Du skal blive ved med at fusionere det samme igen og igen og igen for at komme til højere elementer. Medmindre du vil betale for ekstramateriale, bliver du hængende i evigheder for at komme til en vare. Og dem, du trykker på for at få en vare, nogle af dem, får du kun fire tryk, og det er gjort for Herren, kun ved hvor lang tid og nogle du skal genskabe som tager evigheder. Du burde have mere energi flere varer til